347 مشاهدة

تسمه


تسمه قطعه ای برش خورده و مرتب شده از ورق است که به شکل باریکه هایی در عرضهای مختلف و جنسهای متعدد ساخته می شود و به شکل نوردی و ماشین کاری تولید می شود. ابعاد آنها از نظر طولی بین 2 تا 7 متر و از نظر عرضی بین 1 تا 100 سانتی متر است.
تسمه های فلزی معمولا در جنسهای آهنی، استیل، گالوانیزه، فولادی، آلیاژی، آلومینیوم و ck45 تولید و عرضه می شوند.

- تسمه نوردی: قیمت لوله صادراتی از ضایعات آهنی و به حالت ذوب تولید می شود و معمولا به صورت شاخه هایی با طول 3 تا 7 متر است.
- تسمه ی ماشین کاری: صادرات لوله به ازبکستان ورق فابریک درجه یک برش خورده و یکدست 6 متری است و نسبت به تسمه ی نوردی با کیفیت تر و از نظر قیمت گران تر است.

1- درخواست خرید
2- مذاکره و صدور پیش فاکتور
3- عقد قرارداد
4- صدور فاکتور رسمی
5- تهیه و آماده سازی سفارش
6- عقد قرارداد حمل و بیمه
7- بارگیری و صدور عدل بندی
8- اظهار کالا به گمرک
9- اخذ گواهی مبدا
10- تسویه مبلغ باقی مانده از قرارداد
11- ترخیص کالا از گمرک مرزی ایران
12- ارسال کالا
با توجه به فرآیند صادرات تیرآهن ، مشخص گردید که هریک از اسناد نام برده شده در کدام مرحله از مراحل صادرات لوله به عراق تیرآهن، مورد نیاز هستند و با آگاهی و شناخت، در جهت آماده سازی آنها، اقدام نمود. همچنین در تمام فرآیند صادرات تیرآهن، کارشناسان شهرآهن، همراه خریدار هستند و تمام مراحل را پیگیری نموده تا به نحو احسن و بدون کوچکترین مشکلی انجام پذیرد و آسودگی خاطر را برای خریدار گرامی فراهم می آورند.
به دلیل اجتناب از تکرار، توضیح کامل هر مرحله و اینکه مراحل به چه صورتی انجام می پذیرند را ، در صفحه صادرات فولاد مطالعه نمایید.

If you beloved this posting and صادرات لوله به ارمنستان لوله به پاکستان you would like to acquire additional details with regards to قیمت لوله صادراتی kindly stop by our webpage. قیمت تیرآهن صادراتی

قیمت تیرآهن صادراتی بر اساس عوامل مختلفی از جمله قیمت مواد اولیه مانند سنگ آهن و زغال سنگ ، کاهش تقاضای جهانی ، رقابت قیمت های ارزان کارخانه های چینی، موجودی و تولید کارخانه ها، منطقه ارسالی و تاریخ ارسال بستگی دارد و بر اساس این عوامل می تواند تفاوت اندک و یا قابل توجهی داشته باشد. قیمت تیرآهن صادراتی را در صفحه مربوطه مشاهده نمایید.
صادرات تیرآهن به ازبکستان

صادرات تیرآهن به ازبکستان طی سال های اخیر رشد زیادی داشته است و آن هم به دلیل گسترش ارتباطات اقتصادی با کشورهای آسیای میانه است. از طرف دیگر سیاست های این کشور به سمت ایجاد زیربناهای اقتصادی در حوزه جاده و راه سازی، گردشگری و هتل سازی، نوسازی شهری و ساخت خانه های ارزان برای اقشار فرودست جامعه ، تغییر یافته است. از این رو نیاز آنها به صادرات مصالح ساختمانی بویژه صادرات تیرآهن، سیمان ، سنگ، کاشی، قیر و ... افزایش یافته است.
کشور ازبکستان مرز فیزیکی مشترکی با ایران ندارد و از طریق ترکمنستان است که ارتباط برقرار می نماید. مرزهای شمال شرقی ایران که فعالیت بیشتری در صادرات به ترکمنستان و ازبکستان دارند به ترتیب اهمیت عبارتند از مرز سرخس ، لطف آباد، باجگیران و اینچه برون .
از آنجا که ازیکستان کشوری رو به پیشرفت و توسعه می باشد و در جهت عمران و آبادانی گام برداشته است، بازار هدف پرفرصتی برای تجار ایرانی می باشد. حمل و نقل به ازبکستان اندکی با چالش های خاص خود همراه است که تیم صادرات شهرآهن با آشنایی با قوانین گمرکی و راه حل های پیش رو، همچنین مجموعه شهرآهن با برخورداری از ارتباطات و نمایندگان مطرح در کشور ترکمنستان و ازبکستان، تجارتی ساده و همیشگی را در این کشور برای شما رقم می زند.

بواسطة (8 نقاط)

اسئلة مشابهه

2 إجابة
127 مشاهدة
سُئل أكتوبر 5، 2019 بواسطة مجهول
1 إجابة
721 مشاهدة
سُئل يوليو 31، 2019 بواسطة مجهول
1 إجابة
360 مشاهدة
سُئل فبراير 26، 2019 بواسطة مجهول
0 إجابة
139 مشاهدة
سُئل مايو 7، 2018 بواسطة مجهول
0 إجابة
114 مشاهدة
0 إجابة
238 مشاهدة
سُئل مارس 3، 2020 بواسطة مجهول
0 إجابة
47 مشاهدة
سُئل فبراير 20، 2020 بواسطة مجهول
0 إجابة
123 مشاهدة
سُئل فبراير 11، 2020 بواسطة مجهول
0 إجابة
47 مشاهدة
سُئل يناير 16، 2020 بواسطة مجهول
0 إجابة
152 مشاهدة
سُئل يناير 12، 2020 بواسطة مجهول